lørdag 17. januar 2009

SAS-hotell & Diana Department Store

Man opplever så mangt her i dette landet, men den største kontrasten hittil må vel bli festen på Raddisson Sas sammen med Anne Stine og to banglakompiser. Ingen tvil om at disse gutta har endel mer å rutte med enn tiggerkona på hjørnet av gata vår...Men blir man invitert og takker ja, så har man det så gøy som mulig! Jeg dansa med mine kembohovne myggstikkføtter i sandaler så store at man bør ha båtførerbeviset...imens fillipinerdamene i mikroskopiske miniskjørt trippet rundt på syltynne stillettheler. Og kl 03 kjørte privatsjåføren oss hjem. Han hadde sovet i bilen noen timer imens han ventet på oss...
And NO, I'm NOT into house music...

Jeg og Thea vare en tur å shoppa litt oppi gata her, og Thea er muligens årets happening på den butikken hvor hun prøvde BH (utenpå genseren) midt i lokalet. Vi snakker muslimsk land her...hadde det vært i Pakistan eller Iran hadde kanskje situasjonen vært enda verre...
Men da jeg fikk øye på DIANA DEPARTMENT STORE måtte jeg bare finne noe å kjøpe slik at jeg kunne få en av de lekre handleposene i papir...Heldigvis fant Thea en barnekjole (the biggest child size) som var knalltøff! Og når noen hjemme spør "Hvor har du kjøpt den kjolen?", så er det ingenting på en skala som er kulere å si enn" Diana Department Store i Bangladesh".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar