torsdag 19. februar 2009

Goodbye Bangladesh

Om en time reiser vi fra Ambrosia hotell på vei mot flyplassen. Jeg driver å pakker litt diverse rask ennå...mitt gamle kallenavn "slow motion girl" er på sin plass. Ute på verandaen i hagen sitter 5 trøtte banglagutter som har holdt seg våken imens resten har gått og lagt seg - de ville være her og si hadet når vi drar. Fantastisk gjeng. Jeg må nok tilbake på besøk.

Turen går først til Qatar hvor vi camper ei natt og skal besøke midtøstens svar på tvkanalen CNN; Al-Jazeera. Selv om det sikkert er en spennende mulighet, tror jeg nok at de fleste av oss bare tenker på at de vil hjem...

Lander på norsk jord engang i søndags morgengry, og jeg har bedt Kjetil møte opp på Gardermoen med dunjakka mi - selv om det er bursdagen hans. (c; Hører det har falt noen snøflak i det siste der hjemme. Om det er en ting som er sært, så må det være å vasse i snø og minusgrader imens man klør på myggstikka sine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar