mandag 16. februar 2009

Og så ble vi syk....igjen...

Jada! For tredje gang på under 7 uker blir jeg avhengig av snytepapir, nesespray og plaget av nysing i hytt og pine. Sondamonda! (sånn er livet) . Men i kveld har jeg for første gang på disse nesten 7 ukene sittet helt alene (!) på "verandaen" på hotellet, surfa på nogen lunde raskt internett (alt er relativt) og bare nyta "stillheten"! Folket er rundtomkring, og jeg har storkosa meg i fred og ro.

I dag har jeg fått tak i noe skikkelig fin rickshawkunst! Fant tilslutt den kjente kunstneren Ahmed, inni et smug, i en gate, et sted i labyrintbydelen Old Dhaka. Ikke rart jeg ikke har funnet han før. Lokalguide må til. All ære til Thushik!

Bare få dager igjen før vi drar, så mye som jeg bør få gjort før det...Mest bekymra for overvekta.


Personlig guide i Dhakas mylder: Tushikur!


Han fyren i midten ligner litt på en Gammelsætring...sikker på vi ikke har noe slekt fra Bangla?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar