fredag 30. januar 2009

Chobi Mela V

I dag starter fotofestivalen Chobi Mela, og fotografer fra hele verden strømmer nå inn til Dhaka. 63 utstillinger, mange workshops, og diverse festligheter vil nå finne sted rundt om i byen i løpet av de neste 3 ukene. Vi skal på åpningsfesten i kveld, som holdes på en elvebåt, og vi starter kl 22.30 i kveld og kommer tilbake kl 10 i morra. Blir sikkert en gøy opplevelse, men muligens en kald en også, så jeg tar med meg ullundertøyet...Jeg har kjøpt sari som jeg skal ha på meg! Og masse fake gull-gull smykker! Bildene blir publisert fortløpende når at vi har sovet ut etter en lang partynatt!

Ellers er kampen mot banglamyggen a never ending story. Denne ene irriterende idioten ble foreviget på Anettes mac før den forsvant ned i do.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar