torsdag 12. februar 2009

My new baby: Rollei 35


Det går en analogkamera-epedemi her blandt fotojournaliststudentene...jeg ble smitta for mange år siden, og har klart å holde meg symptomfri en stund nå...men da jeg fant denne lille saken på en liten bruktsjappe ved navn Camera Museum Dhaka var jeg fortapt. Etter to turer og intens pruting (fra 22 000 taka til 12 000 taka!) ble den min. Sha-la-la, eg e fornøyd og gla'!


Det er mye lading og ledninger ute å går på gulvet på rommet vårt...


Survival-kit Dhaka/Bangladesh. All you need is Odomos.


Nye solbriller. K j e m p e f i n e - ikke sant Kjetil?


I dag har det skjedd et under i Dhaka! DET REGNER!!! Drypper litt fra den gråblå himmelen, ikke noe voldsomt akkurat, men det er fantastisk forfriskende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar